Data Policy / Πολιτική Δεδομένων

Η εταιρεία μας δεσμεύεται να προστατεύει τα προσωπικά σας δεδομένα.

Επικοινωνήστε μαζί μας με ερωτήσεις και απορίες για το πως συλλέγουμε τα προσωπικά σας δεδομένα, ποιο είδος επεξεργασίας κάνουμε και με ποιόν τα μοιραζόμαστε αν τα μοιραζόμαστε. Θα χαρούμε να σας παρέχουμε οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείτε μέσω του Υπευθύνου Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων μας για τον οποίο θα διαβάσετε παρακάτω.

Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τους παρόντες όρους συλλογής, αποθήκευσης και επεξεργασίας κάποιων προσωπικών σας δεδομένων όπως αναφέρεται σε αυτό το έγγραφο.

Πίνακας Περιεχομένων

  1. Ορισμοί
  2. Αρχές προστασίας που εφαρμόζουμε
  3. Τα δικαιώματά σας αναφορικά με τα προσωπικά σας δεδομένα
  4. Ποια προσωπικά σας δεδομένα συλλέγουμε
  5. Πως χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα που συλλέγουμε
  6. Ποιος άλλος έχει πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα
  7. Πως διασφαλίζουμε τα δεδομένα σας
  8. Κανόνες λειτουργίας Service Η/Υ και λοιπών ηλεκτρονικών συσκευών
  9. Στοιχεία επικοινωνίας
  1. Ορισμοί
  • Προσωπικά Δεδομένα– οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με κάποιο φυσικό πρόσωπο.
  • Επεξεργασία– οποιαδήποτε ενέργεια εφαρμόζεται επάνω σε οποιοδήποτε υποσύνολο των προσωπικών σας δεδομένων.
  • Πρόσωπο– ένα φυσικό πρόσωπο τα δεδομένα του/της οποίου/ας υπόκειται επεξεργασία.
  • Παιδί– ένα φυσικό πρόσωπο κάτω των 16 ετών ηλικίας. 
  1. Αρχές Προστασίας που εφαρμόζουμε

Υποσχόμαστε και εργαζόμαστε για να τηρούμε τους παρακάτω κανόνες/αρχές προστασίας των δεδομένων σας:

  • Η επεξεργασία είναι νόμιμη, δίκαιη και διαφανής. Οι ανάγκες επεξεργασίας μας έχουν νομική υπόσταση. Θα σας παρέχουμε οποιαδήποτε πληροφορία για την επεξεργασία και αποθήκευση των δεδομένων σας μόλις μας το ζητήσετε.
  • Η επεξεργασία και αποθήκευση των δεδομένων σας γίνεται στον ελάχιστο βαθμό που είναι απαιτητός για να μπορούμε να υλοποιούμε τις υπηρεσίας μας προς τα εσάς.
  • Η επεξεργασία και αποθήκευση γίνεται για μέγιστο χρονικό διάστημα 1 έτους ή μέχρι να μας ζητήσετε τη διαγραφή τους, υπάρχουν όμως περιπτώσεις που οφείλουμε να διατηρήσουμε συγκεκριμένα δεδομένα όπως φορολογικά στοιχεία λόγω νομοθεσίας.
  • Θα κάνουμε το μέγιστο δυνατόν έτσι ώστε τα δεδομένα σας να είναι ακριβή.
  • Θα κάνουμε το μέγιστο δυνατόν για τη διασφάλιση της ακεραιότητας και εμπιστευτικότητας των δεδομένων σας.
  1. Τα δικαιώματά σας αναφορά με τα προσωπικά σας δεδομένα

Το Πρόσωπο έχει τα παρακάτω δικαιώματα:

  • Δικαίωμα στην πληροφόρηση–ότι έχετε το δικαίωμα να ξέρετε ποια δεδομένα σας επεξεργάζονται και πως, πότε και γιατί, ανά πάσα στιγμή.
  • Δικαίωμα στην πρόσβαση– μπορείτε να ζητήσετε από εμάς αντίγραφο των δεδομένων σας που συλλέγουμε ανά πάσα στιγμή και δωρεάν.
  • Δικαίωμα στη διόρθωση και διαγραφή (λήθη)– μπορείτε να ζητήσετε διόρθωση των δεδομένων σας ή και διαγραφή, υπάρχουν όμως δεδομένα τα οποία λόγω νομοθεσίας οφείλουμε να συνεχίσουμε να αποθηκεύουμε, όπως φορολογικά.
  • Δικαίωμα στον περιορισμό και άρνηση επεξεργασίας – σε κάποιες περιπτώσεις μπορείτε να μας ζητήσετε να μην επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας, όπως για παράδειγμα έξοδος από τυχόν ενημερωτικά σημειώματά μας (newsletter).
  • Δικαίωμα αίτησης επεξηγήσεων– μπορείτε να μας ζητήσετε τον λόγο που διατηρούμε κάποια δεδομένα σας εφόσον δεν αναρτάται σε αυτή την πολιτική.
  • Δικαίωμα άρσης άδειας– μπορείτε να άρετε την συγκατάθεσή σας στην αποθήκευση και επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων ανά πάσα στιγμή, υπάρχουν όμως δεδομένα τα οποία λόγω νομοθεσίας οφείλουμε να συνεχίσουμε να αποθηκεύουμε, όπως φορολογικά.
  1. Ποια δεδομένα συλλέγουμε:

Πληροφορίες και στοιχεία που μας παρέχετε

Αφορά συνήθως το email σας, όνομα και επώνυμο, διεύθυνση κτλ. – συνήθως στοιχεία σας που χρειαζόμαστε για να σας παρέχουμε μια υπηρεσία ή να σας αποστείλουμε ένα προϊόν μας. Επίσης αποθηκεύουμε στοιχεία σας τα οποία μας συμπληρώνετε στις φόρμες στην ιστοσελίδα μας προς τον σκοπό της επικοινωνίας μας όπως ονοματεπώνυμο, email, τηλέφωνο.

Πληροφορίες από τους συνεργάτες μας

Συλλέγουμε πληροφορίες από τους συνεργάτες μας, που είναι επιλεγμένοι με την ασφάλεια και ιδιωτικότητα των δεδομένων σας  ως κύρια προτεραιότητα. Μια από αυτές τις υπηρεσίες είναι τα Google Analytics (αφορά επισκέψεις στην ιστοσελίδα μας), θα διαβάσετε αναλυτικά για τους συνεργάτες μας παρακάτω.

Πληροφορίες Δημοσίως Διαθέσιμες

Ενδέχεται να συλλέξουμε πληροφορίες για εσάς που είναι νόμιμα διαθέσιμες δημοσίως.

  1. Πως χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα

Χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα για να:

  • Παρέχουμε τις υπηρεσίες μας σε εσάς.
  • Για να παρέχουμε τα δεδομένα σε κρατικές αρχές όπως φορολογικές αρχές. 

Χρησιμοποιούμε τα δεδομένα σας όσον αφορά τον νόμο και/ή με την συγκατάθεσή σας.

Για την επαγγελματική μας σχέση ή το συμβόλαιο με το οποίο είμαστε δεσμευμένοι :

  • Για να σας ταυτοποιήσουμε.
  • Για να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μας.
  • Για να υλοποιήσουμε την φορολογική μας σχέση και τις χρεώσεις/πιστώσεις σας.
  • Για να βελτιώσουμε και να προστατεύσουμε την ασφάλεια των υπηρεσιών μας.

Σχετικά με τα νόμιμα ενδιαφέροντά μας:

  • Για να σας στείλουμε προσφορές από εμάς.
  • Για να μπορούμε να αναλύσουμε το πελατολόγιό μας με σκοπό την βελτίωση των υπηρεσιών μας και την εισαγωγή νέων προωθητικών ενεργειών.
  • Για να υλοποιήσουμε ερωτήσεις για την ικανοποίησή σας.

Εφόσον δεν μας έχετε ζητήσει να σας εξαιρέσουμε, θεωρούμε ότι μπορούμε να επεξεργαστούμε τα δεδομένα σας με αυτόν τον τρόπο, αν δεν το επιθυμείτε, μπορείτε να μας το ζητήσετε από τον Υπεύθυνο Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων που θα δείτε παρακάτω.

Με την συγκατάθεσή σας χρησιμοποιούμε τα δεδομένα σας ως εξής:

  • Για να σας στείλουμε ενημερωτικά δελτία και προσφορές από εμάς ή επιλεγμένους συνεργάτες μας.
  • Για άλλους σκοπούς για τους οποίους ζητήσαμε την συγκατάθεσή σας.
  • Για να υλοποιήσουμε τις απαιτήσεις προς εμάς από νομοθετικές αρχές της χώρας μας.

Επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα για να υλοποιήσουμε απαιτήσεις που πηγάζουν από τον νόμο και μέσω νομικών οδών. Κατέχουμε το δικαίωμα να επεξεργαστούμε περεταίρω τα στοιχεία σας εφόσον τα μετατρέψουμε σε ανώνυμα με σκοπό να είναι αδύνατη η ταυτοποίησή σας, πέραν των αναφερόμενων σε αυτό το έγγραφο. Θα αποθηκεύσουμε τα στοιχεία σας για το πολύ 1 έτος ή για όσο έχουμε επαγγελματική ή εμπορική σχέση, αν μας το ζητήσετε θα τα διαγράψουμε, κάποια από τα στοιχεία σας όμως οφείλουμε να τα διατηρούμε για το ελάχιστο χρονικό περιθώριο των 10 ετών σύμφωνα με την νομοθεσία.

Ενδέχεται να χρειαστεί να επεξεργαστούμε τα δεδομένα σας εκτός της πολιτικής αυτής, αν αυτή η ανάγκη εμφανιστεί, θα το κάνουμε δεσμευόμενοι για τα παρακάτω :

  • Ο λόγος που θα τα χρησιμοποιήσουμε θα σας γίνει γνωστός προτού το πράξουμε με ξεκάθαρο τρόπο και επεξήγηση
  • Η επεξεργασία δεν θα σας βάλει σε κίνδυνο και δεν θα βλάψει τα ενδιαφέροντά σας
  • Θα υπάρχει κατάλληλη προστασία για τα δεδομένα σας
  1. Ποιος άλλος έχει πρόσβαση στα δεδομένα σας

Σε καμία περίπτωση δεν μοιραζόμαστε τα δεδομένα σας με αγνώστους. Σε κάποιες περιπτώσεις, κάποια από τα δεδομένα σας τα μοιραζόμαστε με συνεργάτες μας όπως αναφέρονται παρακάτω:

Συνεργάτες επεξεργασίας δεδομένων:

Δεδομένα και τομέας Επιχείρηση επεξεργασίας
Στοιχεία στατιστικών επίσκεψης της ιστοσελίδας https://analytics.google.com
Google LLC
Στοιχεία πιστωτικών καρτών που συλλέγουμε εμείς και δεν τα διατηρούμε αλλά επαναπαυόμαστε στην τράπεζά μας να το πράττει Τράπεζα Πειραιώς
Αποστολή προϊόντων Εταιρείες ταχυμεταφορών / μεταφορικές εταιρείες

 

Οι επαγγελματικοί συνεργάτες μας:

Δεν μοιραζόμαστε τα δεδομένα σας με συνεργάτες μας σε αυτόν τον τομέα.

Συνδεδεμένες τρίτες υπηρεσίες :

Σε κάποιες περιπτώσεις κάποια στοιχεία σας συνδέονται με τρίτες υπηρεσίες που αναφέρονται παρακάτω :

  • Οι επικοινωνίες με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο γίνονται μέσα από Gmail της Google ή μέσω email servers της εταιρείας Tophost

Συνεργαζόμαστε με επιχειρήσεις ή συνεργάτες που αντιμετωπίζουν τα προσωπικά δεδομένα με την ίδια υπευθυνότητα με εμάς. Μπορούμε να παρέχουμε τα στοιχεία σας που κατέχουμε σε αρχές ή μετά από αιτήσεις εισαγγελέων και σε νομικά πλαίσια όταν μας ζητηθεί.

  1. Πως διασφαλίζουμε τα δεδομένα σας:
  • Κάνουμε το βέλτιστο δυνατό για να κρατήσουμε τα δεδομένα σας ασφαλή.
  • Κάνουμε κρυπτογράφηση των δεδομένων σας όπου αυτό είναι εφικτό.
  • Χρησιμοποιούμε διαφορετικά συστήματα ελέγχου και διαβάθμισης πρόσβασης (access control).
  • Παρακολουθούμε διαρκώς τα συστήματά μας για επιθέσεις και κακόβουλες πράξεις.
  • Διαθέτουμε συστήματα αυτοματοποιημένων αντιγράφων ασφαλείας με κρυπτογράφηση.
  • Διαθέτουμε ξεχωριστά υπό-δίκτυα για την πρόσβαση των επισκεπτών και για το εταιρικό μας δίκτυο με ενδιάμεσο firewall.
  • Ακόμα και αν κάνουμε το βέλτιστο δυνατό, υπάρχει πάντα η περίπτωση ρήγματος. Υποσχόμαστε όμως ότι θα γνωστοποιήσουμε σε εσάς το γεγονός αυτό το πολύ μέσα σε 72 ώρες από το συμβάν. Θα σας ενημερώσουμε ομοίως άμεσα αν διαγνώσουμε ότι υπάρχει κίνδυνος για τα ενδιαφέροντά σας επίσης. Θα κάνουμε το μέγιστο δυνατόν για να αποφύγουμε ρήγματα στα συστήματά μας, συνεχώς επιλέγοντας τις βέλτιστες υπηρεσίες.

Παιδιά:

Δεν συλλέγουμε δεδομένα όσον αφορά παιδιά, αναφορικά με παιδιά, σχετικά με παιδιά, από παιδιά ή για παιδιά. Δεν συμπεριλαμβάνουμε παιδιά στις υπηρεσίες μας.

Πρόσβαση στα δεδομένα σας, αντίγραφα, διαγραφές και δικαίωμα στη λήθη:

  • Μπορείτε email από τον Υπεύθυνο Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων μας που θα δείτε παρακάτω.
  • Μπορείτε να ζητήσετε διαγραφή των στοιχείων σας μέσω email από τον Υπεύθυνο Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων μας που θα δείτε παρακάτω.

 Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να μας αποστείλετε ερώτηση και αίτηση για επεξηγήσεις ή πλήρη διαγραφή από τον Υπεύθυνο Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων μας στα στοιχεία που θα δείτε παρακάτω.

Υπεύθυνος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων / Data Protection Officer (DPO)

Ως Υπεύθυνος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων μας ορίζεται ο παρακάτω, μπορείτε να επικοινωνήσετε για οποιαδήποτε ερώτηση ή αίτηση σχετικά με τα προσωπικά σας δεδομένα:

Δημήτρης Φούφουλας | [email protected] | +30 2610 323186

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον DPO μας σε ώρες γραφείου, 9πμ – 2μμ καθημερινά Δευτέρα με Παρασκευή

  1. Κανόνες λειτουργία Service Η/Υ και λοιπών ηλεκτρονικών συσκευών
  • Η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για την νομιμότητα του λογισμικού που συνοδεύει την προς επισκευή συσκευή καθώς και τυχών απώλεια των δεδομένων αυτής
  • Η διαδικασία λήψης αντιγράφων ασφαλείας πριν από την επισκευή είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη και μόνο.
  • Μετά από διάστημα 90 ημερών και μη παραλαβής από το service – επισκευασμένες ή όχι συσκευές θα αποστέλλονται για ανακύκλωση
  1. Πληροφορίες επικοινωνίας

 Ρυθμιστική Αρχή

Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

Γραφεία: Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα

Τηλεφωνικό Κέντρο: +30-210 6475600

Fax: +30-210 6475628

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: [email protected]

 Αλλαγές σε αυτή την πολιτική

Κατέχουμε το δικαίωμα να κάνουμε αλλαγές σε αυτή την πολιτική.